This Page

has been moved to new address

Onder één dak - de inloopkast

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Onder één dak - de inloopkast

22 juni 2011

Onder één dak - de inloopkast

Vorig jaar hebben vriendlief en ik ons eigen stulpje gekocht. Er werd ons verteld dat wij vast wel de kerstboom konden optuigen in ons eigen huis in 2011. Maar gisteren kregen wij nog beter nieuws, ze zijn eerder klaar dan verwacht. Medio november is de prognose. Ondanks het woord prognose, ben ik blij met het nieuws.





Nadat ik die mail had gelezen toverde ik weer eens alle kleurstaaltjes en stukjes behang die ik verzameld had gedurende de tijd tevoorschijn. Ongeduldig als ik ben surf ik al maanden het hele wereldwijde web af naar leuke meubels en catchy accessoires.

Maar de meest felbegeerde droom komt steeds dichterbij: de inloopkast! Vaak heb ik zitten kwijlen voor de tv bij de kast van Carrie Bradshaw en geroepen 'Ooit heb ik ook zo'n kast!' Na iedere shopdag (en die komt vaak voor) blijkt dat mijn kledingkast 's nachts stiekem krimpt. Op dit moment heb ik een extra stang, naast de grote kledingkast, omdat ik niet eens meer alle items kwijt kan.

Maar rond december is dat probleem helemaal verholpen, want dan sta ik kwijlend voor mijn eigen kast en niet voor de televisie met Sex and the City. Kan niet wachten!

Labels:

3 reacties:

Op 23 juni 2011 om 03:24 , Anonymous Jo-Anne's Blog zei...

Hey Esther,

Ik vind je blog nu al superleuk!!! Veel plezier met het bloggen en als ik je ergens mee moet helpen... let me know! XXX

 
Op 23 juni 2011 om 05:39 , Anonymous Blend of Life zei...

Hey Jo,

Dank je wel! En zal ik zeker doen.
Xx.

 
Op 1 juli 2011 om 16:18 , Blogger Disa zei...

Finally! Je kast! Dat zullen nog heel wat shop dagen worden met Irmz en mij, tja die kast moet gevuld worden ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage