This Page

has been moved to new address

Dita von Teese launches lingerie collection

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Dita von Teese launches lingerie collection

7 oktober 2011

Dita von Teese launches lingerie collection


Burlesque lady Dita von Teese lanceert volgend jaar een eigen lingerielijn! Deze sensuele, klassieke dame pakt het gelijk goed aan want ze lanceert niet één maar twee collecties, een luxe en betaalbare versie.











Zo vertelt zij: ‘Ik ben blij dat de industrie me serieus genoeg neemt om een eigen collectie te ontwerpen. Het worden twee collecties waarvan een meer affordable en de ander meer luxury’. Maar daarnaast zit von Teese niet stil want ze heeft veel projecten waar zij mee bezig is. Haar eerste parfum wordt over een paar weken gelanceerd, ze is bezig met het afronden van een beautyboek en met een eigen make-up lijn. ‘Het duurde langer dan gepland omdat ik alles tot in de details wil laten zien aan mijn lezers maar het is bijna klaar’, zegt de black beauty over haar boek. En tot slot staat er een tweede parfum op de planning met haar favoriete bloem violet erin verwerkt.

In de tussentijd geniet ze volop van haar tijd in onze prachtige hoofdstad, Amsterdam. Ze stapt graag op de fiets: ‘Ik ben echt gek op fietsen en dat is voornamelijk wat ik hier ook heb gedaan. In mijn woonplaats Parijs stap ik ook af en toe op de fiets maar staat gelijk aan je doodvonnis tekenen’. 

English version! 
Burlesque lady Dita von Teese launches her own lingerie line next year! This sensual, classic women will do this immediately in a good way because she will not launch one but two collection, a luxurious and affordable version.

So she says: ‘I’m glad with the industry that takes me seriously to design an own collection. It will be two collections of which one is more affordable and the other more luxury’. But besides this von Teese is not sitting still because she has many projects that keep her busy. Her first perfume will be launches in a view weeks, she’s working on finishing her beauty book and with her own make-up line. ‘It took longer than I expected, because I want to show my readers everything in details and it’s almost finished’, says the back beauty about her book. And finally there is a second perfume on the agenda with her favourite flower incorporated in it.

In the meantime she is enjoying her time in our beautiful capital, Amsterdam. She loves to get on the bicycle: ‘I love cycling and that’s what I meanly do here. In my residence Paris I get on the bike sometimes too but that’s equals on signing your death warrant’. 


Labels:

2 reacties:

Op 7 oktober 2011 om 04:57 , Blogger Joyce zei...

super leuk artikel!

 
Op 8 oktober 2011 om 01:36 , Blogger Koronka zei...

Dita is so beautiful! :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage