This Page

has been moved to new address

Goodbye GFC, Hello Bloglovin!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Goodbye GFC, Hello Bloglovin!

29 februari 2012

Goodbye GFC, Hello Bloglovin!



Zoals jullie misschien wel gehoord hebben stopt Google Friend Connect (GFC) per 1 maart. Al mijn lieve, trouwe 403 GFC volgers verdwijnen, maar als je op de hoogte wilt blijven van het laatste fashion nieuws, trend report en meer volg dan via Bloglovin!

Natuurlijk vind ik het ook erg jammer dat ik jullie blogs ineens niet meer volg via GFC dus laat je blog adres hieronder achter en ik kom gezellig met je mee naar Bloglovin! Maak samen met mij die fashionable sprong!

Hoe moet je volgen?
Heel simpel! Klik hier of druk op de knop Bloglovin aan de zijkant en druk op “Follow”.

Alvast duizend maal dank en ik hoop jullie allemaal via Bloglovin weer te zien!

English version!
As you might have heard Google Friend Connect (GFC) disappears at 1 March. All my lovely, commited 403 GFC followers are going but if you want to keep posted about the latest fashion news, trends report and more, follow with Bloglovin!

Off course I’m also sad that I cannot follow your blogs with GFC anymore so leave your blog address below this post and I will join you at Bloglovin! So lets make that fashionable jump together!

How to follow?
Very simple! Press here or the button Bloglovin at the right side and press “Follow”.

Thanks a million and I hope to see you again true Bloglovin!

Labels:

2 reacties:

Op 2 maart 2012 om 07:31 , Anonymous Vera zei...

Omdat je een blogspot account hebt blijft GFC gewoon bestaan :) Alleen voor niet-blogger-blogs stop GFC volgens mij :)

Ik volg je al via bloglovin'

 
Op 2 maart 2012 om 10:42 , Blogger Blend of Life zei...

Ik las dat inderdaad ook ergens nadat ik dit al had gepost, maar thanks voor het laten weten!

Ik ben alleen nu wel bezig met Wordpress om dus een echte site te lanceren, dus fijn dat je me via Bloglovin volgt, want dan verdwijnen mijn GFC volgers wel :(

XOXO

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage