This Page

has been moved to new address

Primark!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Primark!

23 juni 2011

Primark!

Primark vind ik het ware shopwalhalla sinds onze eerste ontmoeting twee jaar geleden in Londen. De winkel sprak mij van de buitenkant niet aan, maar door de vele mensen met tassen vol werden mijn hersenen geprikkeld met de gedachten 'Hier moet ik naar binnen!' Bij binnenkomst kreeg ik al kriebels, maar toen ik de prijskaartjes zag stond ik te stuiteren. Dit is mijn winkel! zoals Arie Koomen over de Mediamarkt zegt.





Mijn kledingkast heeft al vele top items hangen van leuke blouses tot aan prachtige tassen. Momenteel ben ik in Almere nog relatief uniek met mijn aankopen, maar vanaf september volgend jaar zal ook hier een Primark komen.

Maar voor de nieuwe najaarscollectie wordt het nog even op en neer hoppen naar Hoofddorp. Primark geeft al een preview van hun nieuwe collectie die boordevol kleur zit. Verschillende sterke kleuren als blauw, rood en goud komen voorbij. Ze gebruiken verschillende materialen voor hun eenvoudige outfits die ook mijn kast straks weer zullen verblijden.

Verdeeld over de maanden juli, augustus en september ligt de nieuwe collectie in de winkels.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage