This Page

has been moved to new address

Blogger contest: Chanel Show

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Blogger contest: Chanel Show

4 juli 2011

Blogger contest: Chanel Show

Als ik naar een Chanel show zou mogen, zou ik deze outfit aantrekken en compleet maken met bijpassende nagellak.

Vind je mijn outfit leuk? Stem dan op mij via Blogger Contest: Chanel show op Fashiolista en druk op de knop "like". Ik zou het heel fijn vinden als je me wilt helpen.

Alvast bedankt!


English version!
If I had the change to go to a Chanel show, I would wear this outfit and make it complete with matching nailpolish. 

Do you like my outfit? Vote for me at Blogger contest: Chanel show at Fashiolista and press the button "Like". I would really appriciate it if you would help me. 

Thanks in advance!

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage