This Page

has been moved to new address

I won the blogger contest @ Follow Fashion

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: I won the blogger contest @ Follow Fashion

1 september 2011

I won the blogger contest @ Follow Fashion

Een maand geleden riep het fashion platform Follow Fashion de blogger contest in het leven. Je kon stemmen op jouw favoriete fashion blogger en ik mag mijzelf de gelukkige winnares noemen. Ik ben natuurlijk ontzettend trots en vereerd dat zoveel mensen op mij hebben gestemd waardoor ik nu officieel blogger ben voor de website in plaats van gast blogger.




Ik zal dus regelmatig nieuwe blogs schrijven voor Follow Fashion zodat iedere fashiolista op de hoogte kan blijven. Houdt daarnaast natuurlijk ook mijn persoonlijke blog in de gaten want hier staat het andere laatste nieuws op.

Ik wil iedereen die gestemd heeft duizend maal bedanken!!
Bekijk hier voor mijn verhaal op Follow Fashion.

English version!
A month ago the fashion platform Follow Fashion introduced the blogger contest. You could vote for your favourite fashion blogger and I can call myself the lucky winner. Off course I’m extremely proud and honored that so many people voted for me because now I become an official blogger instead of guest blogger.

So I will keep posting new blogs for Follow Fashion so that every fashiolista can stay up-to-date. But also keep following my personal blog because I publish different stories about the latest news here.

I want to thank everybody who voted for me a thousand times!!!
Read my complete story here at Follow Fashion.

Labels:

3 reacties:

Op 1 september 2011 om 05:59 , Anonymous Anoniem zei...

Fantastisch nieuws, gefeliciteerd.
Je schrijft ook écht heel goed.
Follow Fashion mag blij zijn, ze hebben er een super blogger bij !

 
Op 1 september 2011 om 11:52 , Anonymous Marlou zei...

Dat zijn we zeker!!

Groetjes Marlou - Follow Fashion

 
Op 4 september 2011 om 08:50 , Blogger Style Your Image zei...

Gefeliciteerd!

Love, Petra
www.styleyourimage.blogspot.com

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage