This Page

has been moved to new address

Topshop

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Topshop

25 juni 2011

Topshop

In de winkelstraten kan je geen kant op kijken zonder borden te lezen met de grote letters SALE! erop. Om het geduw bij de rekken en lange rijen bij de paskamers te vermijden, dacht ik vanochtend 'Lang leve het online shoppen!' Eén van de beste uitvindingen van de afgelopen jaren.

Dit keer heb ik mijn virtuele winkelwagentje gevuld bij Topshop met een koraalkleurig jurkje en een schattig topje. Voor vijfentwintig pond ben ik binnenkort de gelukkige eigenaresse van deze aankopen. Helaas moet ik nog even een aantal dagen geduld hebben voordat de postbode met het pakketje voor de deur staat.






Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage