This Page

has been moved to new address

Shiatsu massage

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: Shiatsu massage

11 juli 2011

Shiatsu massage

Vrijdag hadden moeders en ik een afspraak voor een shiatsu massage. Er hebben al eens “hot stones” op mijn lichaam gelegen, maar dit was onze eerste ervaring met shiatsu. 









Hup, in mijn autootje en gaan. De heenweg was alleen licht problematisch want we konden het niet in één keer vinden. Nu zouden mannen waarschijnlijk zuchten en zeggen ‘Vrouwen!’ Maar het kwam allemaal doordat we gewoon eigenwijs waren en dachten dat we het zelf wel zouden vinden. Even snel op de routeplanner kijken en klaar! Dus vriendje nummer twee,  Tommie (lees: de TomTom) hadden we niet aangezet.

Na de eerste afslag naar rechts en dan begint het al. ‘Moesten we nou deze afslag hebben?’, zei ik. Waarop mijn moeder volgt: ‘Volgens mij wel’. We rijden de woonwijk in en zien allemaal straatnamen die er totaal niet op lijken. Na links, recht en omkeren toch maar naar een parkeerplaats gereden om Tommie aan te zetten. Nadat mijn slome maar trouwe kameraad was opgestart zegt ze: ‘Eerste afslag rechts’ en ik zie dat we maar twee minuten verwijderd waren van de bestemming. 

Na dat korte ritje toch het vertrouwde geluid: ‘Bestemming bereikt’. We zijn nog precies op tijd en bij binnenkomst spreken we af dat ik als eerste zal gaan. Toen ik op de massagetafel lag, drukte de mevrouw op de knop van de stereo waar de ultieme relax muziek uit kwam. De kaarsen werden aangestoken en de olie klaargezet. Na de massage van een uur was ik weer helemaal “zen”. Het was een heerlijk uur waarna ik met branderige ogen van slaperigheid compleet ontspannen van de trap af liep. Nu was mijn moeder aan de beurt. Dit betekende voor mij een uur wachten maar mijn wekelijkse vriendin Grazia zat in mijn tas. Dus ik was weer helemaal bijgelezen over alle roddels en mode trends. Na een uurtje zag ik ook mijn moeder compleet relaxt van de trap af komen.

Kortom, een heerlijke massage! Een echte aanrader!

PS. Bekijk geen filmpjes op Youtube van “duw-trek-prik” shiatsu massages want hier klopt (in mijn ervaring) helemaal niks van!



English version! 
Friday my mother and I had a appointment for a shiatsu massage. There have been some “hot stones” on my body, but this was our first experience with shiatsu.

In my car and go! The outwar journey was lightly problematic because we couldn’t find it at ones. Now men would sigh and say ‘Women!’ But all just happened because we were stubborn and we thought we could find it ourselves. Watch the itinerary and done! So we didn’t turn on boyfriend number two, Tommie (read: TomTom).

After the first detraction to the right and then it starts. ‘Did we have to take this detraction?’, I say. Where my mother says: ‘I think so’. We drive into a district and see streetnames that don’t look familiar at all. After going left, right and turning around I drive to a parking-lot to turn on Tommie. After my slow but loyal buddy was started she said: ‘First detraction right’ and I see that we are just two minutes away from our destination.

After the short ride I hear the nice sound: ‘Destination reached’. We are just in time and when we came in we agree that I go first. When I lie on the massage table, the lady pressed on the button of the stereo and the ultimate relax music was coming out.  The candles were lighted and the oil was prepared. After a massage of an hour I was completely “zen”. After this hour I came with burning eyes of sleepiness down the stairs. Now it was my mother’s turn. For me this meant waiting a hour but my weekly girlfriend Grazia was in my bag. So I was completely updated about gossip and fashion trends. After that hour also my mother came relaxed down the stairs.

In short, a delicious massage! A true recommend!

PS: Don’t look at the Youtube videos with ‘push-pull-sting’ shiatsu massages because this is totally wrong (in my experience)!






Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage