This Page

has been moved to new address

My wardrobe @ Alyzo Fashion News

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: My wardrobe @ Alyzo Fashion News

17 maart 2012

My wardrobe @ Alyzo Fashion News



Alyzo Fashion News vroeg mij een tijdje geleden of ik mijn fashionable garderobe wilde delen en natuurlijk zei ik: “Ja!” Daarom kan je nu een exclusief kijkje nemen in mijn kledingkast met mijn lievelingsitems, de geweldige platform high heels en veel accessoires. Natuurlijk kom je ook gelijk meer te weten over mijn stijl, de absolute must-haves en stijltips!

Have fun!

My wardrobe @ Alyzo Fashion News 
 
English version!
Alyzo Fashion News asked me a little while ago if I wanted to share my fashionable wardrobe and off course I said “Yes!” So you get an exclusive peek in my closet with my favourite items, the amazing platform high heels and many accessories. Off course you also get to know my style better, the absolute must-haves and style tips!

Have fun!


My wardrobe @ Alyzo Fashion News

Labels: , , , ,

2 reacties:

Op 17 maart 2012 om 11:44 , Blogger Unknown zei...

Nice blog you got here !

 
Op 19 maart 2012 om 09:23 , Blogger hessster zei...

niceee

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage