This Page

has been moved to new address

What's in my bag? What's in your bag?

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Blend of Life: What's in my bag? What's in your bag?

28 juni 2011

What's in my bag? What's in your bag?

Natuurlijk heeft iedereen zijn portemonnee, sleutels en telefoon altijd in zijn tas. Maar iedere vrouw heeft bepaalde 'essentials' die niet mogen ontbreken voordat zij het huis verlaat. Wat heb jij altijd bij je?




 Mijn 'cannot go out without' spullen zijn:

Roze lipgloss van Christian Dior, haarspeldjes en mijn all-time favorite luchtje J'adore van Christian Dior.

Labels: , ,

4 reacties:

Op 28 juni 2011 om 07:29 , Anonymous Irma zei...

Labello - velvet rose, Idole d'Armani en natuurlijk een klein spiegeltje.

 
Op 28 juni 2011 om 07:32 , Anonymous Irma zei...

En -niet erg glamorous- mijn e-dentifier! Zodat ik overal internetaankopen kan doen! I <3 H&M webshop!

 
Op 28 juni 2011 om 12:59 , Anonymous Anouska zei...

ehmmm me agenda, busabbo dat soort dingen,... niet echt spannend dus :( ;)

 
Op 1 juli 2011 om 16:11 , Blogger Disa zei...

Deo, kleine haarborstel, oplader en not zo fashionable: boterhamzakjes ( poo poo van de hond ) mocht dat nodig zijn ;)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage